Dag 10 mina syskon=)

Dag 10 - Mina syskon!
Min äldsta syster heter Angelica hon är 16 år. Jag är så glad att jag har henne, hon betyder otroligt mycket för mig!
Vi har säkert någon hemlighet för varandra men vi pratar om allt med varandra och vi kan alltid ha lika roligt när vi ses.
MIn näst äldsta syster heter Alexandra och även hon är 16år. Hon bor i Gnesta, men alex är min solstråle. Det spelar ingen roll hur arg och sur hon är på mig, så kan man nästan aldrig vara sur på henne! Love u.. <3
Sen kommer brodern, Adrian och han är 15 år, han är världens bästa lillebror och jag älskar han och finns alltid vid hans sida<3
Linnea är den sista systern hon är 10 år och är SÅÅÅ jobbig, nä, inte alltid, men förutom det så är hon snäll, gulli och go. Älskar dig..
Mina syskon betyder så otroligt mycket för mig så de inte är sant. Jag skulle kunna döda för dom! <3
Älskar er<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0