Dag 3.

Dag 3 - Mina föräldrar:
Min mamma heter Annette och hon är 43 år gamal haha Tant:P
hon jobbar som undersköterska i hemtjänsten och där kommer hon nog att förbli tills hon går i pension. På hennes fritid tar hon hand om oss barn, vi blev ju trots allt 3 extra närhon flyttade ihop med Lars. Sen gör hon ju såklasrt allt mammor gör;) Mamma är tillsammans med Lars ''plastpappa'' som är haha ja vet inte hur gammal han är men han jobbar i alla fall som bilmekaniker på Mekonomen.
Min pappa heter Tommie och han är 42 år och typ gubbe fast vi säger inte de till dom. :P Han har en kakelbutik och jobbar som kakelsättare.
På sin fritid gör han lite allt möjligt som att snickra, gräva dammar, ja herre gud han har projekt hela tiden! Han är gift med Paulina ''plastmamma'' och dom har varit tillsammans med henne i 19 år snart. Oj, va tiden går.
Hon jobbar samordnare inom städ.
farmor, hon får också tillhöra mina föräldrar, för hon är lite som både mamma och pappa och farmor;) Hon fyller 65 nästa år och jobbar som chef på samhall!
Mina föräldrar är dom bästa föräldrarna som finns. Är det något jag behöver hjälp med vet jag att jag alltid kan vända mig till dom för dom finns alltid där och hjälper och stöttar.
Ibland kan man ju tjafsa lite och så men de görs nog i alla familjer, men vi älskar varandra ändå, eller jag älskar dom i alla fall;) Men jag vet att dom älskar mig och alla syskon med. Men mina föräldrar betyder mest för mig. Och dom håller jag hårt i hjärtat<3
Farmor betyder super duper mycket och är precis som mamma och pappa!
Mamma, pappa, farmor, Paulina & Lars älskar er <3



Idag har jag inte gjort så mycket. Har pluggat och pluggat. Började att kolla på Idol men självklart så somnade jag och missade ungefär halva idol och missa såklart när dom berätta vem vinnaren va. Vaknade för en stund sedan men ska gå och lägga mig nu igen, men va lite nyfiken på vem som vann idol. Så grattis till Jay=)
I morgon måste jag verkligen plugga. Men ska även åka hem till pappa. Så nu måste jag lägga mig, för jag åker dit när jag vaknat så då kan jag ju inte sova bort hela dagen lixom.
Men vi höres i morgon.
Sov gott <3
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0