Lucia!

Dag 6 - Min dag:
Min tråkiga dag har sett ut precis såhär, somnade vid 6 tiden i morse, missade lucian som jag hade planerat att de. Sov till 9 ungefär, då jag och mamma tog en kopp te och satt och prata en liten stund samtidigt som vi kollade på nyhetsmorgon.
Vid 11 tiden skulle jag haft möte så då åkte jag till lextorp, men tyvärr så kunde inte min käre KP så de blir i morgon i stället, men de va väl enna tur de:)
Låg istället i soffan och stensomnade då jag gick och la mig i min obäddade säng, och jag orkade verkligen inte lägga på lakan och sånt, men jag la mig ändå och somnade om!
Passade på att plugga lite så nu är jag nästan klar känns helt underbart! På kvällen kollade jag på Lucian och sen blev det att kolla på hjälte galan!
Var det någon mer som såg det, Jag kännar han gubben som kom ifrån trollhättan, eller känner inte på de sättet, men jag vet vem de är;) as coolt;)
Benna ska strax komma hit och ta en cigg, sen ska jag hoppa i sängen. Ska upp tidigt i morgon på möte!
Morgondagens göra:
- Möte
- Skolan
- stan, köpa pressent
- ev till pappa
- plugga!
- TRÄFFA HERR X ???
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0