nu vet jag vad jag ska skriva om!!

Ibland kan de vara j*vligt svårt att komma på vad man ska skriva om så varför inte använda sig av en mall?? ;) haha Vi börjar med dag 1 Redan NU! :)


Dag 01 – Om mig

Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Platser jag besökt
Dag 09 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 10 – Mina syskon
Dag 11 – Den här veckan
Dag 12 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Mitt favoritminne
Dag 15 – Detta ångrar jag
Dag 16 – Den här månaden
Dag 17 – Det här upprör mig
Dag 18 – Det här får mig att må bättre
Dag 19 – Det här får mig att gråta
Dag 20 – Mina rädslor
Dag 21 – Min favoritplats
Dag 22 – Det här saknar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0