tjingeling

God kväll.
Sitter hemma hos mamma och lyssnar på de små ljuvliga valparna som gnäller. Mammas hund Zilla fick åtta jätte söta valpar idag! =)
Sov ungeför 2 timmar i natt, inte så jätte bra kankse, men men, Hade Iaf en jätte trevlig natt med Benna<3
Idag har jag varit på möte, som gick sisådär bra, dumma fanskap kan jag bara säga! Sen träffade jag Angelica en snabbis på stan innan jag gick vidare till pappa.
När jag kom hem låg jag i sängen och bara funderade och vila och sen gick jag hem till mamma.
Jupp, i morgon blir det att sova till jag vaknar, gött som fan och sen blir de att palla sig till skolan och ha långtråkigt som vanligt. Kvällen erbjuder plugg och sen ännu mera plugg och efter de ännu mer plugg!
Men nu ska jag hoppa i sängen..
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0