.

Lugn dag kan man kalla denna dagen. Åkte till pappa vid 3 och städade lite i butiken och fixade i ordning skyltfönstret. Onödigt på ett sätt eftersom att de nästa vecka ska julpyntas eller ja advents pyntas. Men aja jag hade tråkigt och då får man ju göra de bästa utav situationen;)
Sen åkte jag och pappa till Morgan och kollade på fiskarna:P Man kan ju säga att när jag var liten tillbringa jag och min syster en hel del tid där och as tråkigt var de. Men lite kul att kolla på fiskar, så nu har jag bestämt vad jag ska ha i mitt akvarium=) Kampfisk, Guppi och en annan sort som jag inte vet va dom heter;) haha
Men nu är de dax att hoppa i säng.
Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0