Morrn!

Sitter just nu och försöker plugga! Men jag kommer aldrig till skott, finns så mycket annat man kan göra! Men nu måste jag faktiskt sätta fart.
Gårdagen blev inte riktigt som planerat faktiskt, va ju hemma hos Mimmie med Kim och de va meningen att jag å Kim skulle dricka! Jo, i förra inläget kanske ni uppfatta att Mimmie också skulle dricka, men de ska hon inte för hon ärr nämligen gravid och det lilla pyret är beräknat att komma i mars! :D Men som sagt de blev aldrig att vi drack, för klockan tickade på och så tänkte vi, varför idag? Men de va nog ett bra val antar jag?!
Idag har jag inga planer tror jag, eller jo, jag ska hem till mamma och hälsa på!
Men nu måste jag börja plugga:/ Men vi höres senare=)
Bjuder på bilden! As gammal bild på mej och Mimmie<3

Kommentarer
Postat av: Mimmie

haha så snygga vi är, hahaha! ;)

ska vi träffas nåt i kväll ist då? <3

2010-11-06 @ 10:55:58
URL: http://livetsomintedulever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0