Tidsinställt inlägg! God morgon!

Hoppas alla sovit gott, själv ligger jag troligtvis och sover fortfarande.
Igår kväll precis innan jag skulle gå och lägga mig så skulle jag ju självklart borsta tänderna och sådär, och när jag står där framför spegeln fick jag syn på världens största spindel på väggen bakom mej! Fy fan vilken skräck scen haha. Vaknade nästan till liv. Usch..
Idag är de många planer inbokade!
1. Vakna
2. Gå hem till farmor
3. Träffa Angelica
4. Gå hem till mamma
5. Städa rummet (kanske kan vänta tills lördag;)
6. Träffa Mimmie
Ja, kanske inte blir så mycket mer bloggande idag, men de märker vi  ju ;)
Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Mimmie

trevlig dag dy ;)

2010-11-05 @ 15:40:59
URL: http://livetsomintedulever.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Rebecka!

Nej, det var verkligen inte igår vi hördes vid. Men jag hoppas att allt är bra med dig.

Jag har det ganska bra, det är väldigt kämpigt just nu bara. Haft en tuff vecka både med kidsen och med min längtan efter alla mina älskade vänner i Sverige. Som du förstått så befinner jag mig på andra sidan jorden. Jag har verkligen kommit fram till att vännerna är något viktigt i ens liv, här jag bor finns det inte många i vår ålder så det känns lite ensamt.

Var läste du det någonstans? polisförberedande. Var vill du läsa någonstans?

Jag avslutar mitt år här 15 Augusti nästa år. Så det är lite mer än 9månader kvar. Men som det känns nu så kommer jag kanske att avsluta mitt år tidigare. Vet inte om jag klarar att vara här så länge i detta huset. Jag är så trött på huset.

Hur har du det hemma i Sverige? Bor du kvar i Trollhättan?

Kram

2010-11-05 @ 22:55:59
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0