Välkommen till mig:)

Ja, då kör vi igång med en ny blogg. Denna bloggen kommer att handla om typ mej;) om min vardag och mitt liv.
Vi kör en liten informationsgrejs om mej själv. Tog denna saken från en bilddagbok! Men lite skoj kan de väl vara:)
namn: Rebecka
ålder: 19 
längd: 1.65
hårfärg: Mellanbrun
ögonfärg: Blå
kille: No one;)
bor: Lextorp, Letar lägenhet just nu:D 
intressen: familjen, vännerna, festa, shoppa, fika. 
civilstatus: Singel!
favomusik: Allt om jag ska va ärlig, förutom skrik musik.. 
favoartist: som sagt lyssnar på aallt, så de finns ingen speciell. 
favofilm: hm, finns ju massa. Men Dirty Dancing, Grease och Harry Potter:)
favofärg: Rosa <3 

osv............. orkar inte skriva mer;)
Men har ni några frågor så äre bara att fråga:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0