Gårdagens bravader,..

Fy fasen va kul jag hade igår =) Tack alla underbara människor!
Dagen började med att jag gick hem till Tove vid 1 tiden, efter någon timma orkade vi inte vänta längre så vi kläckte både öl och cider.
Vid 6 tiden kom Tina då började vi göra oss iordning sedan kom resten av gänget. Förfetsen hade nu börjat, när vi kände att vi börja lulla till tog vi taxi hem till Nina där festen var, shotar och drinkar öste vi i oss och det var nu dax för efterfest för endel utav oss, vi begav oss hem till mig för att möta upp lite nytt folk och för att fortsätta ha kul! och det hade vi, en stund. haha sängen var efterlängtad som tusan.
Vaknade upp i morse med smink över allt och håret åt alla håll och kanter, trött som ett svin la jag mig i soffan oc stensomna och vakna 15.30 :O chocken kom sakta smygandes börja då känna att nu fan börjar jag piggna till...
Nu är det på tiden att jag besöker duschen och sedan är det dax för en diskning innan jag beger mig till soffan igen!!
Men jag måste säga att gårdagen var toppen bra och jag har inte haft så kul på väldigt väldigt väldigt länge, fast nu kommer det dörja innan jag har såhär kul igen haha..
Tyvärr blev det inga bilder från gårdagen, glömde kameran hemma och ingen anna hade med sig sin!
Hoppas att ni hade en lika bra lördag som jag!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0