God kväll!

Har precis kommit in efter en härlig kvällspromenad med Zilla. En bit in på promenaden träffade vi på Annika och hennes vovve Ronja, så vi tog en liten tur tillsammans. Vågade mig på att släppa lös Zilla med även fast det inte var en så lång stund hon sprang lös så uppskatades det nog, får vi hoppas.
Den härliga tjejen har efter några turer in och ut i regnet lärt sig att sätta sig innanför dörren så sitter hon där så glatt och väntar till jag tagit av mig ytterkläderna och tills jag torkat av henne och tagit av kopplet. Hon blir bara goare och goare för varje minut den lille rackarn:)
I morgon tänkte jag att jag skulle ta med henne ill hundgården så hon får springa av sig lite:)
I morgon har jag massa annat att ta itu med bl.a tvätten och jobb osv. Nu bara jag hoppas och håller tummarna för i morgon!
Zilla och Tyzon hemma hos mamma!
Har inte hunnit ta några nya foton på de lilla hjärtat men hoppas jag gör de i morgon:)
Nu är det dax för oss att hoppa i sängen!
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0