Granen är klädd;)

Hej igen! Blev en riktigt härlig långpromenad ikväll. Tog en promeniix med Mimmie och lille Sebastian och när dom sedan gick hem kände jag att jag lika gärna kunde ta en sväng till eftersom att de va så himla skönt väder. Så jag och Zilla traska vidare och gick runt och letade efter en björk, (ska ju ha björkris) haha men jag vet inte ifall de va björkris jag fick med mig hem, men men jag fick i alla fall med mig något:P
Var hemma vid 10 tiden, lagom till BB ;) Så de blev en kopp te och chips, fin fin kombination;)
Nu har jag precis pyntat riset och då kom jag på. På jul hänger vi saker i granen, på påsk hänger vi saker i björkris och på midsommar klär vi trä stänger men varför ska vi hålla på och klä en massa olika träd? Hm, de ska jag ta och fundera ut eller om någon vet svaret får ni självklart skriva:)
Nu blir det några avsnitt av andra avenyn innan det är dax att krypa ner i sängen. Ha de bra allihopa! =)
Zilla ute på kvällspromenaden:)
Våra  snygga skuggor;) Dock inte den bästa bilden:/
Fredagskvälls pyssel:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0