Kalla dig aldrig vän innan du bevisat att du är än!

Så man behandlar folk blir man själv behandlad finns det ett ordspråk som lyder!
Det är så jag fungerar, jag tror gott om alla, även dom som gjort fel. Jag ger folk en andra chans. Jag kan ge dom 100 chanser om så vill. Jag bjuder hem dom på fest när dom inte har någon annan stans att vara, jag städar innan dom kommer, jag städar efter dom har gått, jag tar emot utskällningar från grannar ja inprincip allt.
Fast så kommer det inte att vara längre! Att bli huggen i ryggen gång på gång de känns! Speciellt idag! Ni frågar mig om jag vet vart man kan vara att fira jävla valborg så ni kan supa er fulla som svin å göra bort er totalt, men när man för en gångs skull inte hittar ett ställe eller inte ställer upp min egna dörr skiter ni i en totalt! Att inte ens ha ögonen att fråga om man vill vara med, eller om jag har bestämt vad jag själv ska göra när ni vet att min dörr helg på helg alltid stått öppen och jag har stått med välkomnande armar!
Det kallas inte vän.
Men kom inte till mig, jag skiter i alla er nu! Ni bevisar bara hur falska ni är!!!
Jag trodde bättre om er alla, men nu har jag verkligen insett hur ni fungerar!
Bye Bye så kallade vänner!

Det sved rakt in i hjärtat </3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0