Promenad=)

Vilket underbart väder vi har här hemma i Trollhättan. Vi har haft omkring 15+ grader, dock har de blåst en hel del, men de har inte varit någon kall vind inte. så vi klagar verkligen inte. Jag och Zilla har varit ute och gått en hel del idag hon de känns verkligen i kroppen att man inte är van haha:P
Idag har jag, mamma och Zilla varit hos mormor och ätit lite mat, verkligen jätte trevligt. När mamma sedan åkte till jobbet gick jag hem så kom Kim hit på ett kortbesök innan han gick vidare hem=)
Nu väntar jag på att Mimmie skall dyka upp, vi ska ta en liten promenad tillsammans ska bli riktigt mysigt! Idag ska jag inte glöma kameran utan den ligger  redan i väskan så nu ska de fogograferas haha!
Tänkte samtidigt passa på att plocka lite björkris nu när vi ändå ska ut. De börjar ju närma sig påsk och då sk björkriset pyntas med ägg och fjädrar :)
Men nu ska vi börja traska utåt. Hörs när vi kommer hem igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0