Tatuering!

Ja, då var det 7 månader sedan jag gjorde min första tatuering, och snart tycker jag att det är dax igen.
Har hela tiden sagt att jag sak ha någonting i nacken, eller om jag ska ha den på skulderbladet, har inte bestämt mig riktigt ännu. Jag vill också ha en på foten eller på benet. det återstår att se, !
Nu ska jag spara pengar så jag kan få detta gjort! =)
Någonting sådant skulle jag kunna tänka mig.
&
Någonting sådant!
Min familj är ju inte för tatueringar så, jag tror att de bara är jag och min farbrors tjej som har tatueringar:O
Tror inte att någon annan har, jo min morfar har ju några på armen haha, men dom är ju sen ur tiden och bleka  som fan :P
Glömde faktiskt att min kusin har en på samma ställe som mig, fast de står hennes sons namn och sen har min pappas kusin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0