Dagen.

Daniel och jag passade lille Erik idag, gick as bra, men trött i huvudet blir man allt när man varit med en pratglad 4 åring en stund.. :P
När vi va klara gick vi hem till Daniels mamma och barra tog de lugnt innan det bar av hem till farmor på räkmacka och budaest tårta, mummsit..
Missade dock av att jag hade mobilen i jackan å missa kära Mimmie:(

Saknar våra gamla tider. När vi hade det som bäst, vi hade alltid kul och skrattade alltid och hittade alltid på en massa roliga saker.
Men om kvällarna sitter jag nu och tänker tillbaka på den tiden och får ett leende på läpparna:)
Men du är en sån bra vän, vi lärde känna varandra på så kort tid, men ändå fann vi varandra direkt, och bråk har vi allt haft i våra dar men ändå finner vi alltid varandra i slutändan ändå.
Jag vet att du inte haft det lätt och därför försöker jag finnas vid din sida så mycket jag bara kan. Och du är mer än syster än en kompis. Jag hoppas att vi kommer att va vänner livet..
Bästa vän och syster Mimmie hjelm..
Förlåt för idag Älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: 17 år & Gravid BF 2 mars 2011

aw hjärtat, älskar dig med! :) <3

2011-02-03 @ 21:59:15
URL: http://nattstad.se/Mimmiiiie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0