God morgon.

Uppe med tuppe, nja nästan i alla fall:P
Oj, så många drömmar jag drömde i natt :O Drömde först att jag och Daniel skulle åka utomlands och när vi stod utanför flygplatsen var det någon som sprängde hela skiten i luften. Fast de konstiga var att de såg ut som att vi stod utanför elgiganten på överby och när vi kollade ut på parkeringen såg jag coop och maxi ocgh de såg precis ut som de gör nu:P
Den andra drömmen jag drömde var att jag hade åkt ner till min kusin i halmstad, bara för att äta ocgh sen hem igen:P hahah
och den sista drömmen handlade om att Daniels moster hade ett tvillingpar som aldrig växte och dom såg precis ut som små spädbarn, fast den ena bebisen var dom tvungna att amputera benen på men hon va så jädra söt. Fast de visade sig att Daniels moster inte har tvillingar, hahah så komiskt,
Konstigt att man kan drömma sådana konstiga drömar ibland...
Brukar ni drrömma? Drömmer ni mardrömmar eller fina drömmar?
Nu ska jag snart fixa mig iordning lite för vid 11 tiden ska jag gå till mammas jobb och tjöta lite med henne ska få låna en mobil eftersom att min harr gått sönder, och så ska vi disskutera lördagen lite med.
Hoppas även på att jag får låna bilen en snabbis, för jag ska få ett databord utav min kusin så då skulle vi kunna hämta de undertiden mamma jobbar.:P
Hoppas att hon inte ska använda den idag på jobbet bara. Måste hem till mormor idag med, för när mamma flyttade från lägenheten la hon alla handdukarna å så i en säck i mormors källare och handdukar är någonting som jag är i stort behov utav just nu:P Har även satt upp en tvättid i kväll så att jag ska kunna tvätta dom:P
Sen ska jag hem till farmor.
Ja, de var lite utav dagens planer. En hel del må jag säga. haha men men, kan ju inte vara soffliggare varje dag. :P
Oj oj en jätte gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0