Godmorgon..

Har varit vaken en stund nu, men passade på att diska och bädda osv nu direkt på morgonen så slipper jag detta i eftermiddag/ kväll. Har dessutom tvättstugan idag, och en massa kläder som behövs tvättas.. Ja, ibland är de inte alltid så kul att bo själv, men men det ärr ju en del utav livet.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer riktigt, ska försöka få tag på min underbara mamma och se om hon vill köra mig till affären (A) Fan att man inte har körkort och fan att de ska va så dyrt och tråkigt att ta de...:/ Men jag får faktiskt skärpa till mig nu och börja läsa till de.
Kanske ska med Mimmie till Barnmorskan idag, beror lite på vilken tid det är. Men nu ska jag göra mig i ordning och sortera lite tvätt ;)
Men ni får ha de så bra så hörs vi senare:)
Hemsk gammal fjortis bild på moi... Men allt handlar ju om att bjuda på sig själv ;)

Kommentarer
Postat av: 17 år & Gravid BF 2 mars 2011

d-d-d-du di-i-ssade mina sms så blev i-n-n-n-n-gen MVC f-ö-ö-ör dig..

2011-02-02 @ 14:48:17
URL: http://nattstad.se/Mimmiiiie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0