Se upp för dårarna.

Den filmen fick de bli igår och jag tycker faktiskt att den är rätt bra. Eller de lär jag ju  göra eftersom att jag sett den ett antal gånger nu.
undra igentligen hur många äldre som kommit hit till Sverige som har en hög utbildning, som är utbildade till läkare, psykologer ja ni vet allt de där. Det är nog en hel del. Lite hemskt faktiskt att vi sätter utbildade personer som busschaufförer, trädgårrdsarbetare ja, ni vet.

Blev dålig uppdatering igår, men började dagen med en städning, eller tanken på att jag skulle städa här hemma, men så blev inte läget utan jag gick ner till farmor vid lunch. Hjälpte henne att hitta en bra mascara och så. Sen träffa jag Daniel och vi kollade på lite saker till lägenheten och handla lite frukt.
Sen tog vi bussen hem och började med maten, det blev någon orientalisk maträtt, med nudlar, kyckling och wook. Det blev riktigt gott:) Ja, sen fortsatte jag lite granna med min städning innan vi gick hem till Daniel och hämtade bilen. När vi kom hem blev de film mys med glass:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0