till dig gumman< 3

För 2 och ettt halvt år sedan träffade jag dig för första gången. Vi blev kompisar direkt och vi öppnade oss till varandra. Vi var med varandra varje dag, varje kväll och varje natt och vi skrattade och hade verkligen jätte roligt med varandra. Sen kom det ett bråk emellan oss, vi tog en paus i vänskapen men fann varandra igen, sen kom ännu ett tjafs som gjorde att vi inte pratade med vrandra. Men tillsist insåg jag och kanske även du att de är vänner vi ska vara.
Du är en vän som man alltid kan ha kul med, vi skrattar, vi busar, vi gråter, ja, vi gör allting ihop. Jag hoppas att jag aldrig mer förlorar dig som vän. För du är en helt otrolig människa, stark och envis.
Älskar dig <3
(hade ingen annan bild på datorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0