Du försvann som en vind....

Vart tog du vägen? Varför sa du ingenting? Har du de bra? är du lycklig? Så många frågor men så få svar.
Fan du fattar inte vad jag saknar dig, så många års vänskap och så mycket tid vi har lagt på varandra. Du kände mig utan å innan och vi visste allt om varandra.
Jag kunde prata med dig om allt precis allt, vi stöttade varandra och vi fanns alltid där för varandra.
Tänk så mycket minnen.. Dom är så många så om jag skulle skriva alla så skulle jag få sitta här i år och dar tror jag..
Du är en sann vän, den bästa vännen jag haft genom tiderna. Ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta, för den platsen tillhör bara dig..
Men en dag, var du bara borta, borta med vinden. Vart i världen du än befinner dig i så hoppas jag att vi kommer ses igen. Om inte du kommer hit till Trollhättan så kommer jag åka och leta upp dig! De lovar jag...
Du va som en syster och jag saknar dig otroligt mycket.. Älskar dig J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0