..

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET=)
Kvällen igår var awesome =) Hade verkligen jätte kul och tack till er alla som gjorde dagen/kvällen perfekt!
Idag blir det en lugn dag, ska hem till mamma senare och äta middag:) Sen blir de väl att åka hem igen!

2010 är ett år som jag förmodligen inte kommer att kunna glömma!
Året bestod av 365 dagar och alla dagar var inte dom bästa, men jag kämpade igenom det! Det var varken ett lätt år för mej eller mina nära men tillsammans löste vi det till det bästa, och bättre än såhär kunde de väl inte bli? :)
Nu bor du med dom du älskar och jag har äntligen fått min lägenhet, men vägen dit var lång och kämpig. Men det visar ju bara hur jädra envisa och starka vi är. :)
Men under året har jag också träffat så grymt många underbara och trevliga människor. Människor som jag inte visste fanns som jag nu önska jag träffat många många år tidigare.
Jag har också hittat tillbaka till vänner man umgicks med förr!
Skratten har varit otroligt många och det finns många fina, otroliga, obeskrivliga minnen från detta året, men de finns också många tårar men skratten överväger dom, så mitt sammanfattande på år 2010 är, ett bra år! Men bättre blir det 2011 :)
Ni får ha det jätte bra så hörs vi! :)
Nyår 2010=)
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0