..

dag 12 - Vad hade jag på mig idag?
Ja, ska vi börja från 00.00?? Ja, de gör vi, kanske blir lite roligare då eftersom jag fof sitter i min pyjamas:P
Nä men i natt hade jag på mig en svart sidenklänning, och svarta knästrumpor, till detta hade jag  ett svart vitt pärlhalsband och ett vitt pärlarband och stora örhängen:)
I morse när jag vaknade hoppa jag in i duschen och satte sedan på mig min rosa allt i ett dräckt:P
Inte den bästa bilden kanske, men men (gårdagens och nattens outfit)
Och denna sköna har jag på mig just nu! =) (Morgonens outfit)

Kommentarer
Postat av: aldin

den dräkten va ju såååå sööt va! :P HAHAHAHA

den är bekväm antar jag! :P hehehe

2011-01-01 @ 21:26:20
URL: http://aldinooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0