Gamla böcker...

Idag när jag satt hemma och verkligen hade sjukt tråkigt kom jag på att jag hade en massa gamla böcker som jag skrivit i. Bla dagbok men även vad jag ville med mitt liv osv..
Jag hittade en text som jag hade skrivit år 2007 där de stod. ''Min dröm är att bli som paris inte kanske kändis skapet utan allt de andra. komma i limousin till stan ha en liten hund, alltid fina klänningar och mängder av höga klack skor.. Väskorna ska ligga i högar och varje dag ska jag ha beslutångest över vilken väska jag ska ha'' Hahah eller hur.. tänk hur man tänkte för ungefär 3 år sedan:P haha
Nog tjötat om detta..
Jag vill ha en katt och de kan vara så att jag har fixat en, en vit och grå katt hane som är 6 månader gamal, å han va ju bara för söt..
Ska fundera lite till, men de sämsta med det är att jag nog får ta hem honom till mig i början på Mars:( Anledningen är att jag ska upp till Östersund en vecka. och då vill jag ju inte lämna en helt ny inflyttad familjemedlem ensam:O De går verkligen inte för sig....
Men har suttit och kollat på en massa kattsaker idag å de finns så mycket och så fina saker=) Synd att de inte är en hona på ett sätt för nu kan jag ju inte köpa de rosa:( Men nu får de bli Massa Blåa saker ;) thiihi..
Ska prata igenom mitt beslut med mina kära pengar och min mamma och pappa..=)
Men nu ska jag hoppa i sängen för i morgon har jag möte kl11 och därefter är det en hel del saker som skall göras. !
Ha de bäst
Kram Rebecka

Kommentarer
Postat av: julia

hur skulle du känna dig om du blev ner tryckt 24`/7?

2011-01-13 @ 17:38:03
Postat av: ...<3

Var det något som hände när du börja må dåligt?

ad har du gjort för att förbättra? Hur mår du nu?

Läser din blogg dagligen den är jätte bra..

2011-01-21 @ 20:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0