god morgon!

Efter att jag hade ätit igår så la jag mig på soffan och skulle kolla på film, filmen verkade rätt okej, kommer dock inte ihåg vad den heter. Men jag lyckades somna! tummen upp för mig. Vet inte vad klockan var när jag somnade men jag vaknade igen kl 6 och gick och la mig i sängen. Haha men nu känns jag verkligen utvilad och ska snart hoppa in i duschen och sen fixa mig iordning. För idag ska jag hem till farmor på kalas hon fyllde år i onsdags så nu ska släkten samlas igen..
Men vi hörs senare =)
// Rebecka

Kommentarer
Postat av: sanna

Vill du vara med och tävla om veckans blogg? Vinnare utses imorgon kväll! För större chans att vinna så länkar du våran blogg (asslatjejerna.blogg.se) i ett inlägg där det står att du är med och tävlar om veckans blogg :)

2011-01-15 @ 13:42:13
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: c a r r o

jo här ser jag kommentaren. Varken jag eller Sanna har lagt ut den på din blogg. Eftersom vi inte heller har en sådan uppe just nu.

2011-01-15 @ 21:36:42
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0