God morgon kära vänner..

Ska alldeles strax iväg och jobba. Så jag kommer inte vara hemma förens 4 ungefär.
Men men det är skönt att ha lite annat att göra än att bara sitta hemma.
Igår var jag väldigt dålig på att blogga och det beror på att jag först va i skolan efter det åkte jag och jobba och när
jag väl kom hem kom min syster hit. Så jag ville inte vara osocial och sittta vid datan, utan vi kolla film å åt tacos..
Riktigt mysigt. men nu måste jag kila iväg till bussen. Ha en bra dag.
// Rebecka

Kommentarer
Postat av: saba

sv: förlåt jag tror jag missa din veckan blogg, men jag har inte varit inne på datan på as länge förren idag, så de va därför, men om du har en till så hojta bara till så är jag gärna med! :D hur mår du? :D

2011-01-21 @ 17:59:41
URL: http://sabaamodarresii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0