Mjukis byxor!

Tycker att det är rätt mycket diskussioner om mjukis byxor på olika bloggar. Så jag tänkte faktiskt lägga migg i lite granna:P
Vissa ansåg att ''fjortisar'' fixar sig som fan, dom sminkar sig och plattar håret osv och sedan sätter dom på sig ett par mjukis byxor. Men för mig är det en helt annan sak.
Själv så ÄLSKAR jag mjukis byxor och skulle kunna  bära det dygnet runt. Jag tycker kanske inte det är så jätte snyggt, men är det kläderna som spelar roll??
Ibland kan jag kvällen innan ta fram kläder jag vill ha dagen efter, då blir det ofta ett par jeans eller leggings och en tunika eller liknande, men när jag vaknar och har fixat mig iordning och kollar ut, grått väder, regningt/snöigt kallt och jag vill inte ens gå ut väder, då blir det automatiskt att jag tar på mig ett par legggings och över det mjukis byxor. Man vill ju inte frysa.
Men jag är den tjejen, mjukisbyxor på dagen, jeans ibland i skolan, mjukis byxor/jobb byxor på jobbet och fest kläder på fester.
Varför ska jag klä upp mig varje dag för att barra gå till affären? Jag tycker att det är mycket roligare om man har sina älsklings kläder när man vill ha de och när det är kalas, fest, eller andra avengemang klär upp sig och gör sig extra fin. Mycket roligare för mig ..
Vad anser ni om mjukis byxor och hur ofta bär ni det?

Kommentarer
Postat av: c a r r o

SV: okej :) Nu vet du! Knepigt med kommentaren haha. Får prata med Sanna. Hon kanske tror att vi utser en varje söndag ;)

2011-01-15 @ 22:01:57
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Anonym

alllt bra=D?

2011-01-15 @ 22:35:30
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0