Ni gör mej så förbannade att jag bara har lust att skrika rakt ut!!!

Jag visste inte att folk kunde bete sig såhär. Men de är faktiskt ingenting som förvånar mig nu förtiden..
Jag litade på dig och jag trodde på dig, men hur kunde jag haft så fel? Hur kunde jag ha trott på dig?
Du va som en bror för mig, jag kunde berätta allt. Men varför inser jag alltid försent hur jävla korkad jag är som ens litar på folk i denna stan.!
Å Ja, kan ju svara dig här eftersom att jag vet att du är här å kikar..
Jag lever varje dag som den dagen vore den sisat..
Jag skiter i vad folk tycker å kör mitt egna race..
Jag lever mitt liv till fullo och ångrar nästan ingenting, man lär sig av sina misstag å inte av andras..
Å ja, mina kompisar betyder oerhört mycket och jag hjälper dom så mycket jag bara kan..



Jaja, va tvungen att skriva av mig lite..
Nu ska jag kolla klart på filmen som de precis blev reklam på ^^
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0