tjingeling!

Hejsan=)
Sitter hemma hos mamma. Kom hit för en stund sedan och ska sova här i natt.
Vaknade rätt sent idag, eller vaknade vid 7 i morse och sen somnade jag om vid 9 tiden och sov ända fram till 12.
Min syster sov hos mig i natt och vid 1 tiden gick vi till pappa och städade på kontoret. Och jag lovar att vi hade att göra för skitigt var de. Efter städningen tyckte vi att vi förtjänade en fika i stan så en varm choklad blev det och sedan bar det av hem till farmor.
När vi gjort allt vi hade planerat för dagen åkte Angelica till stan för att träffa kompisar och jag drog hem för att städa och så.. Skönt att komma hem till ett nystädat hem, men i morgon har jag tvätt tid, så min eftermiddag ska jag spendera i tvättstugan! Not so funny!
Fuck killar asså! Killarna klagar på att dom inte fattar hur en tjej tänker och att de inte går att leva ihop med tjejer, å jag måste fan hålla med fast tvärtom.. Killar vet fan inte vad dom ska använda sin hjärna till om dom nu ens har en!
Åh va galen jag blir!... Nu ska jag lägga mig i soffan å typ dö elle något!!!!!!!!
// Rebecka

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket! :)



Jag kan till en viss del förstå ett barn men tycker nog 15 är lite ungt att bli mamma, i alla fall två barns mamma :P



Jag var 18, nästan 19 när jag fick mitt första barn, han var planerad :) 20 när jag fick min dotter hon var också planerad.

Varför vi valde att behålla var för att dom var planerade och jag är väldigt emot abort, andra får göra som dom vill men jag skulle nog bara kunna göra det om bebisen var riktigt sjuk eller så .

Tycker alla barn ska vara planerade :P

2011-01-05 @ 00:42:03
URL: http://latinomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0