Färgning!

Njutit hemma efter en lång städdag!
Så nu har jag kollat på 112 - poliser, bara älskar det programmet! Men allt som har med blå ljus att göra tycker jag om! haha är lite som en kille kanske?;) Nä, men blåljus, ploiser, abmulanser och brandmän fascinerar mig! Jag vet int evad det är riktigt, men de ger mej en härlig känsla på något konstigt sätt. haha. Nog om detta!
Jag håller just nu på att färga håret. De blir lite mörkare än de jag har nu, men ska färga om de snart igen, antingen blir de mörkt då eller så börjar jag men ljusa slingor! Har inte riktigt bestämmt mig.
Jag jusnt nu!!
Men nu är det dax för att hoppa in i duschen innan BB börjar ;)
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0