hejsan hoppsan!

Fick världens huvudvärk förut, så jag la mig på soffan och kollade på tv, somnade vid halv 5 och vaknade halv tio ungefär, så de blev en del timmars sömn.
Har precis kollat på Big brother och tänkte alldeles strax fixa mig iordning inför natten.
Hade en hel del att ta itu med här hemma idag. Hade ju tvättstugan idag så de blev några timmar där nere på för middagen, men resten blev de ingenting av tyvärr.
Hoppas att mitt huvud mår bättre i morgon då jag fick extra mycket att göra eftersom att dagens göramål förflyttades tills i morgon.
Morgondagens att göra:
- Plocka in dagens tvätt
- bädda rent i sängen
- städa ordentligt i sovrummet
- sätta upp hyllan i sovrummet
- dammsuga lägenheten
- diska
- plocka undan all bröte
- besöka mamma
- besöka farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0