HOPPAS!

God morgon!
Hoppas alla har haft en lika bra start på dagen som jag haft. Vaknade utav att delefonen ringde, kände inte igen numret så första tanken var jag måste låta trevlig och inte nyvaken.
När jag svarade fick jag världens överraskning. Dom ville att jag på onsdag nästa vecka skall till Lysekil på jobbintervju. Fy fan vad glad jag blev! :)
Nu hoppas jag bara att jag får jobbet, sommar i Lysekil är ju de bästa som finns och med ett jobb där i sommar kan de inte bli bättre=)
Har lyckan och turen hittat rätt?? Verkar så.:) Men än ska jag inte dra slutfattande meningar för de kan u fortfarande bli ett nej, som jag innerligt INTE hoppas på!!!
En glad jag i de regniga vädret är toppen:)
Och ljuset kommer aldrig att slockna.... :)

Kommentarer
Postat av: Fiona

fin bild!

2011-04-01 @ 09:29:31
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0