Morsning Korsning!

God morgon! Ja, hur ofta är jag valen kl 7 på en lördagmorgon? :O Det är inte så jätte vanligt om jag får säga mitt.
Åkte hem till mamma igår och senare på kvällen beslutade jag mig för att stanna kvar här över natten. Så vi satte på en film i stället. Barnhemmet har ni sett den? Jag har sett den flera gånger innan och jag tycker att den är jätte bra=) Det är en film jag starkt kunde rekomendera om ni inte redan sett den.
Vaknade första gången vid halv 5 i morse, vet inte varför jag vaknade men men. När klockan var 6 vaknade jag andra gången och nu vaknade jag av att hundarna måste haft väldigt tråkigt! Men trött som jag var så somnade jag om och vaknade för sista gången lite innan 7, då den lille hundskiten antagligen behövde ut!! SÅ Zac och Zilla följde med ut och rökte och ja, nu sitter jag här som en trött sak, haha å så typiskt hundarna har även dom somnat. Funderar på att lägga mig i soffan en timma! :) det skulle nog varit väldigt skönt.
Ska iväg till Ikea idag med, åker dit med paulina och gänget! Men mer om de när jag är hemma!
Puss och kram vi ses på stan!
Bjuder på bilden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0