Mycket få människor lever i dag - de flesta gör förberedelser för att leva i morgon.

God morgon! Nu har vi äntligen fått ställt om klockorna till sommartid och de känns helt fantastiskt! :)
Igår var en lång dag vaknade vid 7 och vid 10 tiden kom Paulina, Angelica och Linnea och hämtade mig. Vi tog en tripp till Ikea där de blev shopping! :)
Köpte en ny matta till v-rummet lampor, smått och gott till köket, nytt disktställ och så:) Tack så mycket Allihop! :)
Innan vi åkte hem tog vi en tur hem till Alice och Sven och åt god mat och pratade lite.
Men efter en lång dag igår känner man sig helt sjukt trött idag, så nu tänkte jag lägga mig på soffan en stund innan jag börjar röja här hemma!
Bilder kommer sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0