So this is it!

Jag känner mig verkligen så kluven! Vet inte vart jag ska ta vägen riktigt! På ett sätt vill jag bara lämna denna hålan och börja om på nytt, nya människor, ny stad, nytt boende, nya förhoppningra och en ny jag! De enda jag vill ha kvar är alla fina minnen, men alla människor här, resten kan kvitta!
Men ändå vill jag stanna kvar! Vara stark, klara igenom mig denna tiden, vara nära min familj och vara nära mina kompisar. Men ibland känns det helt hopplöst!
Har i flera dagar nu funderat fram och tillbaka på att leta jobb/skola i en annan ort! Men jag vet inte! Ska fundera! Kanske rådfråga min mamma och min pappa mina andra familje medlemmar för dom älskar jag verkligen och de känns på ett sätt fruktansvärt att bara tänka tanken att flytta så långt ifrån dom! Men jag vet att dom skulle stöttat mig! Frågetecknet finns kvar och som sagt jag har tid på mig, tid att tänka och fundera.

Lita på varandra!
Jag vill inte vara boven i de hela!

För övrigt har jag haft en riktigt bra dag! Tog en promenad hem till mamma, åt middag där. Vi tog följe tillsammans med Kim till mammas jobb, därefter åkte jag och Kim till stan. Träffade min syster och hennes kompisar, kollade runt lite i affärer och passade även på att ta en fika!
Sedan åkte vi hem till mig och spelade lite skipbo, gick till Möllan och köpte chips och dricka och kollade sedan på Big brother.
Kim ligger just nu och sover så sött medans jag sitter här:P haha men ska slå mg ner i soffan och kolla på tv och sedan sova förhoppningsvis!
I morgon blir det att besöka mormor om hon är hemma och ska samtidigt passa på att låna hennes telefon och ringa några samtal!
God natt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0