värsta slummen när snön försvinner!!

Ja, nu håller äntligen den här jäkla snön på att försvinna och de är väl på tiden!?
Men de tråkigaste är att all skit kommer fram nu, ser ju ut som att vi lever i värsta slummen. :/
Men får hoppas att våra städnissar snart kommer fram och börjar städa upp gator och torg! :)
Har Ronja hemma på besök, men mitt huvud känner att de inte riktigt orkar leka med henne, så jag har gjort egna leksaker som jag satt fast i handtagen på dörrarna haha, bättre än ingenting. Har precis kommit in med, vi har vart ute på en liten promenad men den lilla skiten är ju rädd för allting å skäller på de utländska som har sjal på sig :$ riktigt pinsamt.
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi krypa ner i soffan och mysa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0