Vart har sömnen tagit vägen?

Hmm, ja de va en bra fråga! Sover ungefär ingenting längre och ändå känner jag mig inte trött! Eller jag kanske är trött fast jag inte känner av det längre? Ja, de va en bra fråga. Men men, den kommer nog tillbaka med tiden får vi hoppas..
Har även startart en ny blogg. En blogg som endast handlar om barns rättigheter osv.. kolla gärna in den vet ja :)
http://tvahjalpandehander.blogg.se/
Rastlös känner jag mig och har suttit och lyssnat på ulfs lundell's låtar i snart över 3 timmar!
Och vet ni vad jag har gjort mer för att försöka bli trött? Lyssnat på en avslappnings grejs som jag hitta på spotify. Slut ögonen, andas in och andas ut bla bla bla. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen jag blev ju ännu rastlösare när jag hörde tantens röst :S hummm.. haha
Men nu ska jag lägga mig på soffan och sätta på en film och hoppas på att min ovänn John Blund kanske hittar hit någon gång!
Härlig men gamal bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0