Vilken förmiddag!

Hej på er! Hoppas att ni har en bra fredag och att ni kommer njuta av helgen!
I förmiddags när jag skulle betala mina räkningar, ( pengarna kom ju idag) så fanns det inga pengar på mitt konto.
Eller jag hade fått 270 kr från arbetsförmedlingen och jag skulle fått 1100?!
Sen skulle jag ju fått andra pengar med som inte heller hade kommit, så jag tagga upp mig ordentligt här hemma. Hoppade in i duschen och gick raskt mot kommunhuset.
Väl där så berätta jag läget osv men dom ville inte erkänna att dom hade gjort fel förens jag fick prata med deras chef som sa att de måste ha blivit fel någon stans. Jag gick från kommunen med en check som jag sedan satte in på kontot!
Så nu var alla räkningar betalda och ingen är nöjdare än dom som får pengarna;)
Nu ska jag dammsuga lite snabbt här hemma och förmodligen åker jag hem till mamma i kväll.
Träningsvärken börja komma sakta men säkert :p haha snacka om att man är otränad! :O

Ge er inte på dom som har rätt! för vi ger oss inte förens vi fått rätt;)
Känslan man får efter att ha vunnit en strid mot kommunen känns helt underbart!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0