Blir ju rädd för mänskligheten!!

Erat jävla beteende får mig att koka av raseri!
Just nu ångrar jag mig så grovt på att jag inte gjorde en anmälan mot er. Tror ni på fullaste allvar att jag kommer ha kvar mitt förtroende för er? Inte på långa vägar! Det kan ni glömma. Visst vi kan fortfarande vara vänner men jag kommer aldrig att förlåta er för detta! Aldrig någonsin.
Det som gör att jag ångrar att jag inte gjorde någon anmälan det är att ni inte kunde komma hit dagen efter å stå öga mot öga och säga ordet Förlåt!
Ni ska vara så glada att jag valde att göra som jag gjorde, för det hade straffat sig. Inte minst för dig. ( å du vet vem du är)!
Nu är det försent att säga förlåt så kom inte idag, inte i morgon och inte heller om ett år och be om ursäkt, för det kommer jag inte att ta emot!
Hur fan tänkte ni? Det är min stora fråga! Och vad fan hade ni gjort om jag inte hade kommit före? Tänk innan ni gör vissa saker!
*
Mig leker man inte med när jag blir förbannad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0