Dröm!

Jag är så glad att jag återigen fått ta del av en sån underbar upplevelse tillsammans med farmor, musikens dag!
Jar har i alla mina år varit med och gått och de gör mig så lycklig!
Ungdomarna idag kanske tycker att detta är så löjligt osv, men detta är min dröm. Att få gå med och spela och få uppleva det som dessa människorna får uppleva!
Jag drömmer om det på natten och jag fantiserar om det på dagen! Ibland kan jag till och med spela hemma för mig själv och tro att det kommer hända mig med!
Hur sjukt det än låter så SKA jag med stå där en vacker dag! Det är en dröm som funnits med mig i snart 20 år!!
En dag ska jag stå där!!
Tom, dirigenten har en gång i tiden varit en utav mina lärare:)
Årets pristagare av klockan som delades ut för 43året i rad! Han som fick priset har varit med i kåren i 28 år och spelar trummor :)
*
Jag vet att det är dehär jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0