God kväll allihopa!

Tänkte snabbt berätta lite om gårdagen! Och jag måste börja med att gratulera min kära kusin och hennes Mattis till giftemålet!
Alla tre var otroligt fina och lille Erik var så underbart fin när han gick framför sin mamma och pappa bärandes på ringarna på kudden! Jätte fin cermoni i kyrkan!
Middagen var jätte god, det bjöds på förrätt, varmrätt och efterrätt och alltihopa var suveränt! Får inte heller glömma bor den otroligt duktiga tjejen och killen som sjöng och spelade så otroligt fint!
Kvällen var grym, massa dans, prat, mingel! Jag hade riktigt kul och det såg ut som de andra hade de med! :)
Nu måste jag bara säga att jag önskar er all lycka till i livet! Ni förtjänade verkligen att stå frame vid altaret igår och ni var oerhört fina och era ögon glänste av lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0