God morgon!

Trots att jag vet att jag ska till Lysekil idag var det hur segt som helst att gå upp i morses!
Sitter och jäspar medans mina ögonlockar är tunga som bly!
Men ibland måste man göra tvärt emot vad kroppen säger! Sitter och lyssnar på lite lugn och härlig musik och ska snart få i mig lite frukost!
Hoppas att ni hade en bra fredagkväll. Själv hade jag det trevligt tillsammans med mina nallar! haha
I kväll blir det att träffa mina älsklingar! Det ska bli SÅÅ kul för har inte träffat dom på hur länge som helst känns det som!
Men nu känns det som att jag skulle kunna skriva vad som helst! Men det har jag inte tid med, Ha en bra lördag!
Dagen man inte orka klä sig outfit! ;)

Kommentarer
Postat av: aleks

sv; ingenting speciellt, folk kan bara göra min lite förbannad sådär<3

2011-05-14 @ 10:45:54
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0