Stackars lilla mig :'(

Sitter här och dricker citron te och tycker lite synd om mig själv!
Har blivit så jävla förkyld så det inte är sant och jag kan säga att såhär dålig brukar jag inte vara!
Det har slått lock för öronen och så har jag haft det nästan hela dagen, samtidigt som det kliar i dom. Halsen svider och kittlas och min näsa är helt täppt! Hela förmiddagen låg jag med feber och mådde piss off!
Har hållt på för mycket idag med, varit ute och traskat (trodde jag skulle bli friskare om jag fick frisk luft) men jag hade heeelt fel.
Nu ska jag sätta på en film och hoppas att teet gör super för halsen!
I morgon åker jag hem till mamma och blir ompysslad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0