Vet inte om jag är deprimerad eller allmänt trött?!?!?!

Hur i helvete tänker ni? ! Guud skona mig från denna stan! Please!

Nu har jag sökt tjänsten som chef! (här i trollhättan behöver man inge utbildning för sånt) så de passar perfekt för mig eftersom att jag bara är undersköterska och inte får läsa Matte B för att kunna gå vidare i livet! Men vad gör det nu när man sök en tjänst som chef!?

Jag har även sökt en tjänst i Göteborg, undersköterska på BB avdelningen på Drottning Silvias, även det skulle passa suveränt. Sen kommer vi till det jobbet jag inte vet vart det ligger, eller själva jobbet ligger i Båstad och det är det jag inte vet vart det ligger, men det är strunt samma! inns lediga jobb inom hemvården och även lediga lägenheter jag satt upp mig på ifall jag skulle få jobbet! Synd bara att man inte vet vart Båstad ligger men lägenheterna jag kollat på ser jätte fina ut och jag tror jag skulle trivas kanon!

Nu ska jag kolla på lägenheter i Göteborg med, det är ju bättre att tacka nej till en lägenhet än ett jobb för man inte har någon lägenhet!

Så kom vi till min reservplan och det är att bli bankrånare i Flen, passar nog utmärkt då de flesta klagar på att jag äter för lite, att jag är en alkolist och knarkare! Eftersom jag är liten och spinkis så kommer jag ju inte synas så lätt och vem tror att en  snäll underbar och go tjej som mig skulle göra något sådant? och ända borta i Flen?! Ingen tror jag, de slutar med att jag kommer hem till Fattiga Trollhättan igen, ger några miljoner till min familj och sen sticker jag till USA och bygger upp mitt nya liv!

Om B planen går åt helvete hamnar jag antingen i finkan eller så går jag i ide i min soffa resten av det tråkiga livet hemma i fattiga och tråkiga trollhättan!!

// Lite avskrift av en totalt galen och förvirrad Trollhättebo som undrar hur hennes mamma kunde föda henne i denna hålan!


Kommentarer
Postat av: aleks

sv; då gör jag det nästa gång då:(

2011-05-20 @ 07:30:04
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0