Vill ha!

Många tycker att jag har en udda klädstil. Men saken är den att jag älskar kläder har på mig det jag tycker är fint!
Det går lixom lite i perioder, ibland vill jag ha blommit, rosa, klackar, glitter, glamour, ibland vill jag ha mjukisbyxor, linne, tröja, converse medans jag andra dagar föredrar svart, klänning, jeans, klackar, vanliga lågskor, nitbälten.  Ja, det jag tycker är fint det klär jag mig i! Och nu har jag hittat lite nya saker som jag ska klicka hem:)
Blev helt kär i dessa skorna!!

Kommentarer
Postat av: aleks

sv; kalle ja...... men inte idag. Han fick stanna hemma kalle ser myyyycke läskigare ut..tror jag?:O

2011-05-17 @ 21:15:34
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0