Fredagen 12 december

Dagen innan Lucia:
Goddag, idag är det söndag och dagen innan Lucia.
I eftermiddags så ska jag erkänna att jag låg i soffan och kollade på skidorna, Såg ni på de? Hujedamej va spännande de var när Sverige låg sist och sedan gled förbi så otroligt fint och tog ledningen och vann:) Riktigt bra jobbat!!
På kvällen åkte jag in till stan och träffa herr X :) jätte trevligt var de och vi tog en fika på strandgatan och satt å tjöta:)
Efter det åkte jag hem till mamma, vi drack te och kollade på Beck:) jag bara älskar dom filmerna=) Ska sova här i natt och i morgon hoppas jag på att få nycklarna!! :)
Men nu ska jag snart gå och lägga mig, ska upp tidigt i morgon och kolla på lucia tåget;)
Haha Btw valparna låter så underbart gulligt och dom har blivit jätte jätte jätte söta:) <3
Men vi hörs i morgon
God natt allesammans

Älskar dig vad som än händer!!! F <3
// Rebecka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0