Hellu!

Hej på er alla goa och glada=)
Försov mig som vanligt, och vaknade vid halv 11, fick springa iväg till skolan där matteboken redan låg framme! Usch och fy..
Sen kom min kära mamma och hämtade mig och vi åkte till systemet inhandlade lite till nyår, därefter åkte vi till willys och Öb. Lite mat måste man ju ändå ha. Men usch va dyrt de är med mat egentligen, jag harr faktiskt inte tänkt på de innan förrens nu, när jag själv ska handla maten. men men. De ärr ju ett måste.
Nu tänkte jag städa lite här hemma, så jag slipper de i morgon.
Men jag har lixom tänkt städa i ungefär en timma nu och jag får ingenting gjort! hihi men men.
Okej, nu ska jag börja då! haha
Men vi hörs senare =)
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0