Big Brother.

Jag har fått en fråga ifall jag skulle kunna tänka mig att vara med i Big Brother. Vem i Big brother som jag tycker bäst om, vem jag tycker mins om.
*
Jag skulle kunna tänka mig att vara med i Big brother. Jag skulle inte haft några problem med att söka eller att vara med. Det största problemet är att min mamma inte tycker om programmet osv. Men självklart hade jag ställt upp ifall jag fick chansen:)
Den jag tycker bäst om i huset är Katerina. Jag vet inte varför riktigt men jag tycker verkligen hon är hur skön som helst. :) Go Katta:P Nä, men sen tycker jag om Simon och Peter väldigt mycket med:)
Den jag tycker minst om måste nog vara Madde. Helt ärligt visst de kanske inte är lätt att bara komma in så, men hon verkar ju inte ens försöka komma med i kretsen. Hon följer efter Patrik hela tiden och man hör henne aldrig prata eller så. Annie tycker jag med börjar bli lite tråkig och syns inte så mycket!
Jag hoppas i alla fall att:
KATERINA; PETER ELLER SIMON VINNER :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0