Det är inte toppen på snoppen som gör susen i musen utan såsen i påsen;)

Hello!!
En helt underbar dag har det varit idag. Började dagen med en timmes promenad med Zilla, när vi kom hem så åt vi lite frukost och så gjorde jag mig iordning.
Vid halv 1 kom mamma och hämtade oss, hon skulle köra mig tii Lysekil där jag skulle på arbets intervju! Det gick jätte bra och vi åkte inte tomhänta hem, utan med ett vikariat under hela sommaren:) känns så jävla underbart att veta att man äntligen har ett ställe att jobba på i sommar. Men jobbsökandet slutar inte för det, nu är sommarjobet fixat så nu är det bara att börja leta efter någonting jag kan ha efter sommaren :P haha bar att börja.
Mamma kom hem med 6 st dynor till ute möblerna jätte fina vart dom:) och dom kommer passa jätte bra.
På vägen hem tog vi en tur förbi campingen och kollade så allt var bra med den. Och vagnen stod där så fint och bara väntade på att vi skulle komma^^
När jag sedan kom hem så fick jag se att jag får tillbaka 2000kr på skatten:D och det känns fruktansvärt bra må jag säga:)
På eftermiddagen blev det lite städning och så och nu har jag precis kommit in efter en långrromenad och spring i hundgården tillsammans med Zilla :)
Min dag har varit på topp enda sen jag vakna:) Hoppas att eran dag har varit lika bra!
Zilla i hundgården:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0