Frågestund Del 1

Vad vill du bli när du blir stor?: Den frågan hoppades jag på att jag inte skulle få;) Jag vet faktiskt inte hahah jag har inte bestämt mig ännu! Kanske barnmorska, barnsjuksköterska, socialpedagog. Det återstår att se! 
*
Vad är det som gör att du vill hjälpa barn utomlands?: Jag vet att både barn och vuxna får ganska bra hjälp här hemma i Sverige och jag tycker det är våran skyldighet att hjälpa andra med! 
*
Har du lagt ner skrivandet om UNICEF mm?: Nej, det har jag inte. Fast jag väntar på besked ifrån dom om vad jag ska skriva! :)
*
Gick du ut med fulla betyg i gymnasiet?: Ja, jag gick ut med godkänt och fick 2500p sedan läste jag en extra kurs efter gymnasiet och då fick jag 200p till så nu hra jag 2700p
*
Hur mycket poäng ska man ha för att komma in på högskolan?: För att komma in på högskolan behöver man ha 2500p om det inte är något/några speciella ämnen du behöver ha. Man kan också komma in på högskoleprovet. Så gör de i höst ett tips.
*
Hur många syskon har du?: Jag har 7 syskon. Angelica och Linnea hemma hos pappa och Adrian, Alexandra, Kim, Robin och Linn hemma hos mamma! Så vi är en stor syskonskala:)
*
Ska du skaffa barn?: Självklart. Men när det blir vet jag inte!
*
Har du gjort abort någon gång?: Den frågan tar jag inte upp här. För privat!
*
Vad tycker du om abort? Ja, de är ju ibland ett måste. Men jag tycker att det är bra att de finns alternativ ifall någonting gått fel. Men självklart är det inte något alternativ ist för preventilmedel, man får tänka på sin egna kropp. Att de görs ett ingrepp som också kan skada. (jag har skickat mer till din mail)
*
Hur ska du fira din påsk? Oj, ja torsdag blir det nog utgång och fredag blir det fest hemma hos mig. Lördag och söndag tänkte jag tillbringa med familjen och eventuellt en utgång på söndag!
*
Är det din hund?: Nej! Jag är hundvakt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0